Posted in

Cocido galego de mamá

Un dos pratos máis fáciles si a materia prima é boa e un dos meus favoritos, o mellor dos entroidos, aí déixovos a receita do cocido que facemos na nosa casa, que aproveite!!!

Ingredientes

  • Lacón, soá, rabos, orellas, morros, touciño, costela, chourizos,…e todos o que queiramos da carne salgada de porco jarrete ou saia sen óso de tenreira.
  • Pito (opcional)
  • Grelos ou repolo
  • Patacas
  • Garavanzos
  • Fideos para facer sopa
Desalgar o lacón e hidratar os garavanzos

Ponse a desalar o lacón 48 horas antes (cambiándolle a auga dúas veces ao día e na neveira ou nalgún lugar fresco da casa), o resto da carne o día antes. O desalado sempre dependerá de como esteamos afeitos salgar as comidas. Remollamos os garavanzos a noite anterior.

Limpamos a pel do porco

Despois de desalado e antes de cocer, rascamos cun coitelo ou outro instrumento a pel de todo o do porco e á orella dáselle un corte para limpala ben no interior, facemos isto para que nos quede un caldo sen sucidade.

Cocer o porco

Pomos a cocer o porco nunha ou dúas potas (Non o salgamos). O tempo de cocción depende da pota e de como estea troceada a carne, canto máis grandes sexan os anacos, sobre todo o lacón, máis tempo, pero calculamos aproximadamente unha hora. Utilizaremos o caldo de cocer para dar sustancia á sopa, ás patacas, á verdura… en definitiva o resto do cocido.

Cocer os garavanzos

Os garavanzos podémolos cocer xunto coa carne de porco (para iso necesitariamos unha bolsita de tea especial para non perdelos entre a carne) e non os salgamos, ou á parte con algún chourizo. É importante que os garavanzos non paren de ferver en ningún momento.

Cocer o xarrete e o polo

Jarrete e pito cocémolos, xunto cunha cebola, á parte para facer unha boa sopa con ese caldo (si encima a ese caldo engadímoslle algún cacito do caldo de cocer o porco, faise unha sopa impresionante). Engadimos os fideos e salgamos ao gusto

Cocer as patacas e a verdura

Cocemos as patacas nunha pota con auga e uns cazos do caldo de porco tamén, salgamos ao gusto. Límpase a verdura, cocémola nunha pota xunto con algún chourizo e algún cacito do caldo de porco.

*Consello Ferreiro

O caldo de cocer o porco é o comodín do cocido, dálle sabor ás patacas, fai unha sopa boísima e fai que a verdura quede suave e blandita… lembrade colalo antes de engadilo para evitar os posibles ósos.Uno de los platos más fáciles si la materia prima es buena y uno de mis favoritos, lo mejor de los carnavales, ahí os dejo la receta del cocido que hacemos en nuestra casa, que aproveche!!!

Ingredientes

  • Lacón, soá, rabos, orejas, morros, tocino, costilla, chorizos,…y todos lo que queramos de la carne salada de cerdo jarrete o falda sin hueso de ternera.
  • Pollo (opcional)
  • Grelos o repollo
  • Patatas
  • Garbanzos
  • Fideos para hacer sopa
Desalar el lacón e hidratar los garbanzos

Se pone a desalar el lacón 48 horas antes (cambiándole el agua dos veces al día y en la nevera o en algún lugar fresco de la casa), el resto de la carne el día antes. El desalado siempre dependerá de como estemos acostumbrados a salar las comidas.Remojamos los garbanzos la noche anterior.

Limpiamos la piel del cerdo

Después de desalado y antes de cocer, rascamos con un cuchillou otro instrumento la piel de todo lo del cerdo y a la oreja se le da un corte para limpiarla bien en el interior, hacemos esto para que nos quede un caldo sin suciedad.

Cocer el cerdo

Ponemos a cocer el cerdo en una o dos ollas (No lo salamos). El tiempo de cocción depende de la olla y de como esté troceada la carne, cuanto más grandes sean los trozos, sobre todo el lacón, más tiempo, pero calculamos aproximadamente una hora.Utilizaremos el caldo de cocer para dar sustancia a la sopa, a las patatas, a la verdura… en definitiva, al resto del cocido.

Cocer los garbanzos

Los garbanzos los podemos cocer junto con la carne de cerdo (para eso necesitaríamos una bolsita de tela especial para no perderlos entre la carne) y no los salamos, o aparte con algún chorizo. Es importante que los garbanzos no paren de hervir en ningún momento.

Cocer el jarrete y el pollo

Jarrete y pollo los cocemos, junto con una cebolla, aparte para hacer una buena sopa con ese caldo (si encima a ese caldo le añadimos algún cacito del caldo de cocer el cerdo, se hace una sopa impresionante). Añadimos los fideos y salamos al gusto.

Cocer las patatas y la verdura

Cocemos las patatas en una olla con agua y unos cazos del caldo de cerdo también, salamos al gusto. Se limpia la verdura, la cocemos en una olla junto con algún chorizo y algún cacito del caldo de cerdo.

CARRITO 0

Entrar

Crear una cuenta

Tus datos personales se utilizarán para procesar tu pedido, mejorar tu experiencia en esta web, gestionar el acceso a tu cuenta y otros propósitos descritos en nuestra política de privacidad.

Password Recovery

Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.